Depozit Virtual, punte între nevoie și soluție

Oameni înainte de vânzări

logo

Să-ți faci vara sanie și iarna car

 

De acord. Așa mă străduiesc să fac. Dacă se mai potrivește și cu multele reduceri de la sfârșitul unui sezon sunt și mai încântată și pun imediat în aplicare sfaturile străbunilor.

Îmi place să fac cumpărături pe internet. Dar sunt foarte selectivă în alegerea lor. Se zice că nu e bine să judeci o carte doar după copertă. De obicei citesc recenziile pe site-urile care vând ceea ce vreau eu să cumpăr. Dar piața fiind imensă prefer să mă orientez după cuvintele spuse de cineva cunoscut. Ultima am cumpărat-o, pentru că în clubul meu de carte, am văzut o postare cu 2 pagini în care câteva rânduri erau subliniate. Apoi am citit motivul pentru care ar fi bine să fie și-n biblioteca mea, dar mai ales să o citesc.

Recenziile sunt sfaturile necerute, dar căutate

Există produse pentru care am nevoie de mai multe informații. Și pe care în descrierile prezentate pe site-uri nu le găsesc. În recenzii citesc de obicei:

De ținut minte
De ținut minte
  • produs bun, la prețul ăsta-și face treaba
  • cam zgomotos, dar la banii ăștia ce să ceri!
  • produsul e OK pentru categoria din care face parte.
  • recomand este ok

etc.

Pentru cine are timp să citească 80 de comentarii la un produs, îi doresc să aibă și răbdare. Mi s-a întâmplat să nu găsesc totuși răspuns la una dintre întrebările mele. 

AI-ul are și el limitările lui!


La sfârșitul unei veri, am hotărât cu soțul să cumpărăm o plapumă mai ușoară. Cea existentă, moștenire de familie, ajunsesem să o consider prea grea, incomodă și prea masivă pentru a putea fi stocată în perioada neutilizării ei, adică vara, când nici măcar întinsă pe pat pe post de saltea, nu o mai suportam.

 

Am luat la rând magazinele. Într-o zi am ajuns într-un supermarket din Craiova. Raftul lung cât o zi de post, plin pe 3 nivele cu diverse articole. Erau plăpumi simple sau la set cu perne. Aveau fața din pânză, poliester, mătase, satin, bumbac. Cu umpluturi din lână, microfibră, pene, vată siliconică, bumbac. Majoritatea albe, dar am găsit și colorate într-una sau mai multe culori.

Întâi am trecut la pas domol, printre rafturi privind stânga, dreapta, sus, jos. Abia distingeam literele mici scrise pe etichetele cu prețuri. Ca să văd mai multe caracteristici, trebuia să iau în brațe fiecare pachet.
După câteva exerciții tip smuls haltere, eram deja obosită, transpirată și mă uitam cu jind după o persoană căreia să-i pun câteva întrebări:

  • Are dimensiunile dorite de mine?
  • Se poate curăța într-o mașină de spălat casnică?
  • Ce greutate are?

 

M-am bucurat enorm când am auzit în spatele meu:

Depozit Virtual, punte între nevoie și soluție
Depozit Virtual, punte între nevoie și soluție

Sunt Mihaela, vă pot ajuta, dacă doriți.

Daaaaa!

Și-am început să turui. M-a ascultat cu răbdare dar imediat ce m-am oprit să respir, mi-a adresat câteva întrebări la care nici nu mă gândisem. Printre altele:

—  Cât de mare este umezeala în camera în care o veți folosi?

— Are cineva din familie probleme cu dermatita de contact?

— Să fie pentru două persoane sau pentru una?

 

Ne-a condus doar la cele existente pe podiumul meu de preferințe. În final am ales: plapumă dublă, umplută cu pene de gâscă și fața din bumbac. 

Țin minte că era și la promoție.


Atunci am câștigat, datorită Mihaelei, timp și bani.


Și pentru că așa-i omul când îi dai un deget, îți ia toată mâna, a început și soțul cu întrebări despre televizoare. 

Avea ea ceva idei, dar a preferat să ne prezinte colegului care putea răspunde la mai multe informații tehnice.

De atunci am zis: Este internetul o mare sursă de informare, dar și un mare mâncător de timp. Prefer să dau un telefon și să aflu informațiile prin viu grai. Mai ales că AI-ul răspunde doar la întrebările mele, care uneori nu sunt cele mai potrivite.

Nu vindem construim relații
Nu vindem, construim relații

 

Când am început renovarea apartamentului, am reluat căutarea pe internet dar m-am oprit când mi-am amintit expresia Depozit Virtual.

 

 

 

⇒ Ce este un depozit? 

Un loc în interiorul unui spațiu bine delimitat în care produsele fac un popas de odihnă după ce au făcut un drum mai lung sau mai scurt dintr-un loc în altul. (și din păcate adună bănuți la prețul final). Spațiul poate fi în exterior, pentru cele care nu sunt prea rău afectate de intemperii, sau în interior pentru cele perisabile sau mici.

⇒ Ce înseamnă virtual? 

Ceva ce nu poți atinge fizic. Nu poți măsura sau mirosi. Poți doar intui ce este și cum este. 

⇒Ce înseamnă  Depozit Virtual?

Ei aici începe minunea.

Pentru că cineva, undeva, într-o zi, a avut inspirația să alăture cele 2 cuvinte pentru a da sens unei profesii, care de-a lungul vremurilor a mai purtat diverse denumiri: vânzător, consultant, agent.

Acel cineva se numește Cosmin Răileanu. Ceo

Am mai scris despre el în diverse articole, pentru că este un om cu viziune, perseverență și ambiție și pentru că (știu din culise), pregătește ceva senzațional în lumea antreprenorilor. 

Acum însă nu este neapărat vorba despre el ci despre conceptul pe care l-a imaginat și pus în practică de câțiva ani. Că a început afacerea cu o echipă de cinci oameni, se știe. Dar că a ajuns la 70, nu cred că se mai știe. Și îi vrea pe toți în față. Să-i vadă oamenii. Să conștientizeze fiecare apelant, că la telefon nu-i un robot la celălalt capătul al firului care aprobă mecanic orice cerere. Ci un OM.

CARE ÎNȚELEGE ȘI RESPECTĂ NEVOI.

Tot ce trăiește crește, spune o vorbă din popor. Și se schimbă! În afacere Vindem-ieftin.ro, bate vântul schimbării. 

În termeni moderni se numește rebranding.

Inteligența artificială, prin motorul de căutare google, zice că:

Rebranding-ul este procesul de creare a unei noi identități de marcă pentru o companie, implicând schimbări la nivelul logo-ului, numelui, sloganului, viziunii, misiunii sau strategiei de marketing pentru a crea o nouă imagine și a se diferenția pe piață.

 

rebranding făcut din inimă
rebranding făcut din inimă

Cosmin Raileanu, CEO Depozit Virtual:

După 11 ani de creștere, am realizat că brandul Vindem-Ieftin nu mai spunea tot. Nu mai eram doar o casă de comenzi – eram o punte între oameni și producători, între nevoie și soluție. Depozit Virtual e dovada că rebrandingul nu înseamnă doar o schimbare vizuală. Înseamnă un nou mod de a te uita la oameni. Un mod de a spune: „te văd, te ascult, te înțeleg.”

Asta zic eu că se numește umanizare brand.

 

Echipa Depozit Virtual
Echipa Depozit Virtual

Depozit Virtual, punte între nevoie și soluție

sursa imagini: vindem-ieftin.ro

Acest articol  a fost scris pentru SuperBlog 2025

Proba 2. Oamenii din spatele brandurilor – Cumpărăm de la oameni, nu de la firme

Autor

Articole recomandate

2 comentarii

  1. Prefer shoping pe…viu!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

I accept the Privacy Policy