Tehnologia și inovația modelează viitorul călătoriilor

citat+banner

HotelRunner – platforma care transformă managementul hotelier într-o plăcere

 

Spune Ali Beklen, unul dintre fondatorii platformei   

HotelRunner

Rămânem tributari obişnuinţelor sau ne adaptăm? 

 

Aşa s-a pomenit este o expresie pe care o auzeam des în copilărie. Nu cred că e sat în România în care marile sărbători religioase să nu fie trăite cu intensitate.

În zona mea, bătrânele satului pregăteau seara vasele, tămâia, chibriturile, lumânările pentru vizita la cimitir făcută exact când primele raze de soare erau doar abur. 

La întrebarea mea de ce trebuie să meargă atât de devreme răspundeau invariabil: Aşa s-a pomenit! 

 

Cine, de ce, cum, nu se mai ştie. Cât timp o bătrână este pe picioare, o găseşti în zorii zilei la locul de veci al străbunilor. În urma ei mirosul de tămâie mângâie amintirile celor ce au fost.

 

În jurul meu oamenii vorbesc de următoarea mare sărbătoare din calendar: Paştele. Cele mai dese întrebări sunt unde mergeţi de Paşte? 

Eu păstrez tradiția, merg la părinți, alţii mai cu dor de ducă iau site-urile de turism la rând căutând cele mai bune oferte. 

 

Unii se organizează în grupuri. Nevoile sunt diverse şi toţi din grup îşi doresc să le fie îndeplinite.

Una din primele probleme întâmpinate este numărul de camere.

 

Majoritatea unităţilor de cazare indiferent de dimensiunea avută alocă situri-lor partenere un anumit număr de camere. 

Şi câteodată se întâmplă şi neplăcute.

 

Îmi amintesc o excursie din tinereţe când încă nu aveam online. 

Pentru că aveam cateva zile liber am rezervat în Călimănești judeţul Vâlcea la vechiul hotel din centru, o cameră. Când am sosit noi, hotelul era pustiu. Majoritatea turistilor au venit pe data de 30 decembrie.

Surpriză neplăcută pentru multă lume: camerele erau dublate. Cei care veniseră mai devreme şi îşi ocupasera locurile deja plătite erau fericiți. Ceilalți strigau nemulțumiți în hol. 

Le-am înţeles frustrarea. Nu este deloc plăcut să-ţi planifici un revelion şi să îţi fie date planurile peste cap cu câteva ore înainte. Copii plângeau obosiţi şi înfometaţi. Unii au sosit chiar pe data de 31. 

 

Nu știu cum au rezolvat. 

 

Anul trecut am întâlnit aceeaşi situaţie într-o pensiune. Folosind mai multe platforme pentru rezervarea camerelor, proprietarii s-au trezit la poartă cu turiştii care nemulţumiţi îşi cereau dreptul de a dormi după drumul lung făcut.

Pot fi evitate astfel de situaţii? 

Da, folosind Platforma HotelRunner, platforma care transformă managementul hotelier într-o plăcere 

Nu am un hotel, nici macar o pensiune dar am prieteni care gestionează unităţi de cazare şi am aflat de la ei, cât de solicitant este managementul în hoteluri şi pensiuni.

Din punctul meu de vedere cei care lucrează în domeniu ar trebui sa aiba 4 mâini, 4 picioare și 2 capete ca să facă față cerințelor din ce în ce mai ridicate ale clienților. 

HotelRunner este o platformă business to business fondată acum 10 ani de 2 foști manageri IBM. Călătorind mult au intiut necesitatea de a pune în legătură agenţiile de turism cu unităţile de cazare, indiferent de foma de organizare a acestora: resorturi, lanțuri hoteliere, pensiuni, vile și apartamente, case de vacanţă, hosteluri, etc.

 

⇒HotelRunner a fost recunoscut drept „Partener software preferat” de Airbnb⇐

 

parteneri Hotel Runner
sursa foto https://hotelrunner.com/

 

E timpul să mă gândesc la un venit pasiv?

Poate că totuşi în viitorul apropiat mă voi hotărâ să pun în circulaţie turistică, o mică căsuţă aflată într-o zonă rurală. Un loc minunat de recreere pentru cei obosiţi de agitaţia oraşului.

De ce aş apela la această platformă?

Pentru cele 16 facilităţi prezentate în imagine. Ştiu că sunt în limba engleză. Platforma este internaţională deocamdată informaţiile sunt afişate în engleză şi în turcă.

 

facilităţi platforma HotelRunner

În primul rând mă atrage vizibilitatea. Căci ce afacere aş putea dezvoltata fără clienţi?

Orice client va dori înainte de a face rezervare să vadă poze şi filmuleţe de prezentare.

Platforma îmi pune la dispoziţie posibilitatea de a-mi realiza propriul site web. (în caz că nu am unul; dacă l-aş avea l-aş putea integra în platformă.)

Cele mai importante mie mi se par:

Prin sistemul de rezervare evit sigur neplăcerea de a dubla închirierea camerei.  Activitatea se întâmplă în timp real am acces la informaţie chiar urmărind aplicaţia în propriul telefon.

Cu alte cuvinte îmi iau biroul la purtător. Un bip_ bip setat cu o anumită melodie îmi anunţă intrarea SMS-ului informativ.

Google Analytics centralizează toate dorinţele oaspeţilor: ce nevoi au, ce camere-şi doresc, ce facilităţi ar dori să-i întâmpine la sosire, ce opţiuni ar dori să aibă pentru timpul petrecut în cameră sau prin împrejurimi.

Un raport detaliat despre închirierea camerelor, perioadele cele mai bune, sau când este momentul pentru oferirea de bonusuri este un alt avantaj minunat pe care îl oferă platforma.

Platforma are 2 opțiuni

  • HotelRunner Basic
  • HotelRunner Plus
facilităţi platformă
sursa foto:https://hotelrunner.com/

 

Îmi place foarte mult şi sistemul CRM (Customer Relation Management); mi se pare fascinant ca  imediat după confirmarea rezervării să pot trimite automat un mail clienţilor cu informaţii despre cameră ; despre împrejurimi (puncte de interes, mijloace de transport, unităţi de schimb valutar, unităţi sanitare, etc).

Avem noi o vorbă: Ce ţie nu-ţi place altuia nu-i face.

Îl modific mai spre optimism şi spun Ce mie îmi place, mă gândesc că i-ar plăcea şi altcuiva.

⇒ De exemplu acum aş dori să ştiu dacă, în apartamentul pe eu care l-am rezervat prin Airbnb, găsesc un fier de călcat!

Sistemul CRM mai ales dacă este automatizat mă ajută să transmit clienţilor ce vor găsi sigur în cameră.

Pentru că timpul este totuşi cea mai importantă monedă de schimb Platforma HotelRunner a implementat sistemul HotelRunner Autopilot. Cum funcţionează şi de ce este atât de important?

Un scurt filmuleţ de prezentare cu multele informaţii rulează la rubrica Features pe sit-ul HotelRunner.

Centralizând peste 60.000 de unități de cazare și peste 150 de agenții din industria ospitalității la nivel global, clienţii finali, turişii, vor beneficia de:

  • sigranţa rezervărilor
  • preţuri clare şi transparente în timp real
  • informaţii cât mai detaliate despre fiecare tip de cameră
  • oferte speciale cu adevărat speciale

 

Oamenii nu se vor opri niciodată din a călători. Pentru vacanţe sau afaceri, cineva undeva le va asigura un pat.

Omul doarme, în contul gazdei zornăie banii! Dacă se poate cu efort mai mic şi mai bine!

 

Acest artiocol  a fost scris pentru Spring SuperBlog 2023 

Proba 9. HotelRunner – platforma care transformă managementul hotelier într-o plăcere

 

 

 

 

 

 

 

 

Gabriela Marinescu

Am multe roluri: fiică, soră, soție, mamă, mătușă, verișoară....
Aș fi vrut să fiu profesoară, dar viața m-a dus către o facultate cu profil tehnic. Nu știu dacă era în firea mea partea pragmatică; poate liceul industrial, mai apoi facultatea de electrotehnică m-au determinat să fiu o persoană practică. Mânuiesc cu ușurintă o bormașină electrică, o motosapă, repar instalația sanitară, dar cel mai mult îmi place să mânuiesc stiloul.
Îmi plac cuvintele. Sunt fascinată de puterea lor. Cu un cuvânt poți mângâia sau lovi.
Eu sunt Gabriela Marinescu

Articole recomandate

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

I accept the Privacy Policy