Ce cadou promoțional ți-ai dori să primești, întreabă Today Advertising SRL
O, ho, ho, cum spune în reclame Moş Crăciun, dar ce nu aş vrea? Că dacă arunc o privire pe site-ul lor, îmi dau seama că aş vrea multe.
Daaaar nu este aşa simplu. Că nu orice fel de cadouri. Ci cadouri pe care o firmă le dăruieşte angajaţilor, sau colaboratorilor.
Dar de ce ar cheltui o firmă bani de dragul de a cheltui? Ca să nu plătească impozit la stat?
Nuuu, nici o firmă nu aruncă cu banii.
Atunci când un antreprenor dăruiește un produs mic, indiferent cât de mic dar pe care este inscripţionat numele firmei sale, el nu face o cheltuială.
Antreprenorul investeşte.
De ce?
Pentru că obiectul acela mic (sau mare) va fi ambasadorul firmei sale.
Acum lăsând gluma la o parte mă întorc la ce mi-aş dori eu.
O geantă frigorifică compactă nu foarte mare că nu plec la plajă cu Dl Guiţ în ea dar nici atât de mică încât abia încape o bere la doză şi crema antisolară.
De exemplu din categoria Genti & Calatorie mi-aş alege (greu m-am hotărât!) o geantă pe numele ei de scenă Deluxe travel cooler bag Cod: 7286023.
Pare suficient de încăpătoare pentru sticlele noastre cu licoarea consumată de toţi pe plajă plus sticla fiicei cu suc de fructe. Acum toată lumea ştie că fructele fermentează repede dacă stau la căldură. Şi că licoarea magică e imposibil de băut pe caniculă! Trebuie geantă frigorifică? Trebuie!
Să fie și câte ceva de mâncare că după o baie în apa mării merge şi un sandwich, două, trei. Pe care nu le poţi lăsa într-o plăsuţă oarecare pe nisipul fierbinte.
Nu cred că există vreun loc pe plajă indiferent de ţară, unde o familie să stea singură cuc în bătaia valurilor. Dacă nu sunt 3-4 familii cu cățel, copil și bunici, atunci poți spune că nu e nimeni.
Şi ce fac oamenii la plajă? Se mai uită unul la altul, îşi mai dau coate, mai privesc cu invidie ambalajul cu licoare care se umple de picături mici de rouă în momentul în care sticla uită de frigul din geantă şi dă bineţe caniculei.
Fuge privirea spre mesajul scris pe geanta făcătoare de minuni! Fuge. Nu contează cum este scris numele firmei: Serigrafie, Doming, Broderie, Transfer Termic.
Timpul trece ca valul, dar numele rămâne. Rămâne pe geantă dar şi în memoria celor din jur. În momentul în care se întâlnesc cu firma au acel click:
“A! Stai că am auzit de firma asta! Parcă am mai văzut acest logo!”
Pe unde se mai plimbă geanta având acel logo pe ea? La hotel, în parc, pe stradă, în magazine, la piscină.
Peste tot pe unde familia are plimbări de făcut că doar este în concediu, nu?
Cine plimbă geanta?
Dacă este uşoară de obicei copii mai măricei (au şi ei responsabilităţile lor, nu?)
Micii parteneri.
De câţiva ani în concediu am întotdeauna o geantă frigorifică. şi admir pe unde merg orice model care mi se pare interesant.
Revenim la întrebare dar o adaptez:
Ce cadou promoțional ai dărui partenerilor, întreabă Today Advertising SRL
Răspund tot printr-o întrebare:
Cum sunt păstrate cel mai bine amintirile? În suflet, dar mai ales în filme şi poze. Da, dar din păcate acumulatorul se descarcă repede, deci are nevoie de ajutor serios.
Ce produs poate fi mai bun decât un acumulator solar din categoria Promotionale ECO. Fiind o suprafaţă mai mică se pot folosi pentru imprimare următoarele tehnici: Serigrafie, Tampografie, Print Digital. Mii de culori strălucitoare care rămân strălucitoare sub soarele arzător.
Ia imaginează-ți, cum stai liniştit pe plajă şi vecinul de şezlong se plânge că i s-a descărcat bateria telefonului tocmai când îi explica soţiei lui unde a prins loc liber pe plajă. Şi copilul plânge că vrea la mama, sau că exact atunci s-a înţepat într-o scoică.
Ce faci tu?
Îi întinzi frumos un Solar Powerbank cu 10W Wireless Charging cu 10.000 mAh Cod: 7412949, pe care este scris numele firmei tale. Exact în forma care apare pe toate documentele emise în relaţiile comerciale.
Nu, nu îl faci cadou! Doar îl împrumuți să-l folosească puţin. Apoi lași încărcătorul în bătaia soarelui să se încarce la capacitate maximă.
Ce se întâmplă cu memoria vecinului de șezlong? Va avea câțiva neuroni încărcați cu numele firmei tale.
Puțin azi cu cineva, puțin mâine cu altcineva…
Acum gândește-te, cât de avantajat ai fi dacă cu ocazia diverselor sărbători ai dărui colaboratorilor tăi câte o mică atenție.
Știi că 83% din consumatori folosesc produse promoționale mai mult de o dată pe zi. Aşa spun cei de la PPAI (Promotional Products Association International).
Probabil ai și aruncat până acum zeci de pixuri, ai terminat de scris în agendele specifice, sau ai prin buzunare rătăcite câteva brichete.
Nu crezi că e momentul să diversifici aceste cadouri?
Aruncă o privire pe site-ul lor, alege un produs şi lasă numele firmei tale să se plimbe prin lume.
Români au multe sărbători în calendar. Nu te înghesui cu toţi la sfârşitul anului. Profită şi de celelalte zile.
Fii isteţ.
Este una dintre metodele prin care numele firmei tale se va transforma în brand.
Singura ta grijă? Să păstrezi ridicată calitatea produselor tale.
Toate pozele sunt preluate de pe sit-ul https://www.todayadvertising.ro/
Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2022;
Proba 18. Ce cadou promoțional ai crea pentru angajații tăi, reprezentativ pentru brand și relevant pentru ei?
[…] TODAY Advertising produse mici, reclamă mare […]